ქულა
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
5-6
|
მოსწავლემ იცის
ფიგურების ამოცნობა, არა აქვ მითითებული
სამკუთხედის ელემენტები. უჭირს საუბარი მათ შესახებ .
|
7-8
|
იყენებს სამკუთხედის
ტოლობის პირველ და მეორე ნიშანს, ამოცანების
ამოხსნისას მითითებული აქვს სახელწოდებები
|
9-10
|
გაკვეთილზე იყენებს
სამკუთხედის ტოლობის ნიშნებს პოულობს მათ შორის მსგავსება განსხვავებას და
ხსნის ამოცანებს
|
შეფასება
Subscribe to:
Posts (Atom)
ბლოგზე გავიარე რეგისტრაცია ვისწავლე: გაკვეთილის გეგმის,შეფასების, პრეზენტაცის და პროექტის განთავსება ბლოგზე, მასწავლებლის კომპედენციები ისტ...
-
ბლოგზე გავიარე რეგისტრაცია ვისწავლე: გაკვეთილის გეგმის,შეფასების, პრეზენტაცის და პროექტის განთავსება ბლოგზე, მასწავლებლის კომპედენციები ისტ...
-
rrrr
-
ddd
No comments:
Post a Comment