|
ქულა
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
5-6
|
მოსწავლემ იცის
ფიგურების ამოცნობა, არა აქვ მითითებული
სამკუთხედის ელემენტები. უჭირს საუბარი მათ შესახებ .
|
|
7-8
|
იყენებს სამკუთხედის
ტოლობის პირველ და მეორე ნიშანს, ამოცანების
ამოხსნისას მითითებული აქვს სახელწოდებები
|
|
9-10
|
გაკვეთილზე იყენებს
სამკუთხედის ტოლობის ნიშნებს პოულობს მათ შორის მსგავსება განსხვავებას და
ხსნის ამოცანებს
|
შეფასება
Subscribe to:
Comments (Atom)
ბლოგზე გავიარე რეგისტრაცია ვისწავლე: გაკვეთილის გეგმის,შეფასების, პრეზენტაცის და პროექტის განთავსება ბლოგზე, მასწავლებლის კომპედენციები ისტ...
-
ბლოგზე გავიარე რეგისტრაცია ვისწავლე: გაკვეთილის გეგმის,შეფასების, პრეზენტაცის და პროექტის განთავსება ბლოგზე, მასწავლებლის კომპედენციები ისტ...
-
მე კმაყოფილი ვარ დღევანდელი ტრენინგით. საჭირო და აუცილებელი მასალა ავითვისე. ვისწავლე პრეზეტაციის განთავსება ბლოგზე,ნიშნების გამოთვლა:საფეხუ...
-
ddd
No comments:
Post a Comment