გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმის ფორმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ფოთოლა სურმავა 29001010115
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:  VII
მოსწავლეთა რაოდენობა:   10
გაკვეთილის თემა:   სამკუთხედის ტოლობის ნიშნები
გაკვეთილის მიზანი:  მოსწავლეები შეძლებენ ტოლი სამკუთხედების ამიცნობას და გამოიყენებენ პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას


N
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1


მოსწავლეები უპასუხებენ დასმულ კითხვებზე :
·         რა არის სამკუთხედი?
·         სამკუთხედის ელემენტები

კითხვა პასუხი
მთელი კლასი





5 (წთ)
2


ჯგუფებს  ვურიგებ სამუშაო ფურცელს რომელზეც დახაზულია  სამკუთხედი და ვექტორი და მოცემული ვექტორით უნდა გადაიტანონ სამკუთხედი
მეორე ჯუფმა უნდა გამოიცნოს ღერძული სიმეტრიით რომელი ფიგურა გადადის თავის თავში






კეთებით სწავლება

ჯგუფური


უჯრებიანი
ფურცელი
სახაზავი ფანქარი

10 (წთ)
3


 სამკუთხედის ტოლობის ნიშნების გაცნობა:   ვურიგებ  სამკუთხედის მზა მოდელებს (ნიშნების მიხედვით)  უნდა დახაზონ ახალი სამკუთხედი, რომელსაც ექნება იგივე ელემენტები ჯგუფები აკეთებენ პრეზენტაციას, რომელსაც ვაფასებ შეფასების რუბრიკით (დანართი 1 )


კეთებით სწავლება

ჯგუფური
სახაზავი ფანქარი

10 (წთ)
4


თეორიული ცოდნის გამოყენება და განმტკიცება მაგალითებით ხსნიან ამოცანებს სახელმძღვანელოდან
ვარჯიში ამოცანებზე
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო

15 (წთ)
5


შეჯამება
კითხვა პასუხი
მთელი კლასი

3 (წთ)
6



მოსწავლეებმა გაიმყარონ

მთელი კლასი

2 (წთ0

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეებს აღეძვრებათ ინტერესი, საყოფაცხოვრებო სიტყვებთან დაკავშირებულ ამოცანებში დაინახონ და გამოიყენონ ეს საკითხი

შეფასება: განმსაზღვრელი      განმავითარებელი
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ხელმოწერა: ფ.სურმავა
თარიღი: 2 ივნისი.  2018 წ




1 comment:

ბლოგზე გავიარე რეგისტრაცია ვისწავლე: გაკვეთილის გეგმის,შეფასების, პრეზენტაცის  და პროექტის განთავსება ბლოგზე, მასწავლებლის კომპედენციები ისტ...