გაკვეთილის გეგმის ფორმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ფოთოლა
სურმავა 29001010115
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი: VII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
გაკვეთილის თემა:
სამკუთხედის ტოლობის ნიშნები
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ტოლი სამკუთხედების ამიცნობას
და გამოიყენებენ პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
მოსწავლეები უპასუხებენ დასმულ კითხვებზე :
·
რა არის სამკუთხედი?
·
სამკუთხედის ელემენტები
|
კითხვა პასუხი
|
მთელი კლასი
|
|
5 (წთ)
|
2
|
ჯგუფებს ვურიგებ სამუშაო ფურცელს
რომელზეც დახაზულია სამკუთხედი და ვექტორი
და მოცემული ვექტორით უნდა გადაიტანონ სამკუთხედი
მეორე ჯუფმა უნდა გამოიცნოს ღერძული სიმეტრიით რომელი ფიგურა გადადის
თავის თავში
|
კეთებით სწავლება
|
ჯგუფური
|
უჯრებიანი
ფურცელი
სახაზავი ფანქარი
|
10 (წთ)
|
3
|
სამკუთხედის ტოლობის ნიშნების
გაცნობა: ვურიგებ სამკუთხედის მზა მოდელებს (ნიშნების მიხედვით)
უნდა დახაზონ ახალი სამკუთხედი, რომელსაც
ექნება იგივე ელემენტები ჯგუფები აკეთებენ პრეზენტაციას, რომელსაც ვაფასებ შეფასების
რუბრიკით (დანართი 1 )
|
კეთებით სწავლება
|
ჯგუფური
|
სახაზავი ფანქარი
|
10 (წთ)
|
4
|
თეორიული ცოდნის გამოყენება და განმტკიცება მაგალითებით ხსნიან ამოცანებს
სახელმძღვანელოდან
|
ვარჯიში ამოცანებზე
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
15 (წთ)
|
5
|
შეჯამება
|
კითხვა პასუხი
|
მთელი კლასი
|
|
3 (წთ)
|
6
|
მოსწავლეებმა გაიმყარონ
|
|
მთელი კლასი
|
|
2 (წთ0
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეებს აღეძვრებათ
ინტერესი, საყოფაცხოვრებო სიტყვებთან დაკავშირებულ ამოცანებში დაინახონ და გამოიყენონ
ეს საკითხი
შეფასება: განმსაზღვრელი განმავითარებელი
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები
თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ხელმოწერა: ფ.სურმავა
თარიღი: 2 ივნისი.
2018 წ
<3 <3
ReplyDelete